Onze aanpak en methodologie

Wij zijn een multidisciplinair team en werken samen onder hetzelfde dak. We houden ervan om prachtige maar ook functionele ontwerpen te realiseren, telkens in overleg met jou en onze interieurarchitecten.

Als klant maak je deel uit van ons team want jouw visie in combinatie met onze expertise levert het mooiste resultaat op.

Totaalaanpak

Vertrekkende van een pand en zijn mogelijkheden trekken we de juiste lijn en vertalen we die naar de geschikte materialen en het best passende meubilair. PAC interiors biedt jou het totale plaatje aan, al is een totaalrenovatie voor ons zeker geen vereiste. Een nieuwe uitrusting alleen kan jouw zaak al een verfrissende boost geven. De deuren van onze showroom staan daarom open om jou te ontvangen en te helpen bij het kiezen van nieuw meubilair.

Identiteit

Ons doel is om ruimtes in te richten die aansluiten bij jouw identiteit. Hoe sta je in het leven? Wat wil je uitstralen naar jouw klanten en naar jouw personeel in deze werkomgeving? Welke soort inrichting draagt die identiteit uit en versterkt die ook?

Naast identiteit en uitstraling willen we jouw zaak ook succesvoller maken op korte maar ook lange termijn. Het resultaat kan niet alleen aantrekkelijk zijn, maar moet ook een goed gevoel geven aan jouw klanten en verbindend werken voor jouw personeel. Door een nieuwe inrichting of renovatie worden de bestaande klanten verrast en kunnen nieuwe klanten aangetrokken worden. We DESIGN the Beauty Experience!

Service

Doorheen de jaren heeft PAC interiors een mooi leveranciersbestand kunnen uitbouwen waardoor we nu samenwerken met de beste partners die ondertussen ook onze vaste partners zijn geworden. Ons compleet
in-house team heeft een mooie dynamiek waardoor we snel kunnen schakelen zodoende de uitvoertermijnen te kunnen respecteren.

PAC interiors regelt jouw project van begin tot eind waarbij we jou volledig willen ontzorgen. Jouw project is onze verantwoordelijkheid. Of het nu gaat over een totaalrenovatie of alleen een nieuwe uitrusting, elk project verdient aandacht en ook na verkoop blijven we beschikbaar om jou verder de service te geven die je verdient.

Realisaties waar we trots op zijn

Veelgestelde vragen

Bij PAC interiors hebben we een compleet team dat onder hetzelfde dak samenwerkt en dat maakt dat wij snel kunnen schakelen. Onder normale omstandigheden kunnen wij een project binnen de drie maanden uitvoeren (soms zelfs korter indien het dringend is). Wij hebben een eigen studiebureau en ook het maatwerk wordt door ons geproduceerd. Onze vaste partners, waarmee wij bovendien al jaren samenwerken, zorgen er dan weer voor dat alles op tijd uitgevoerd kan worden onder leiding van onze eigen projectleiders. Wij streven naar een goede service waarbij wij onze klanten kunnen ontzorgen van begin tot eind. Pas dan is een project voor ons geslaagd!

Deze vraag kan niet zomaar beantwoord worden. Alles hangt af van de grootte van het pand of de ruimte die men wil aanpakken, de staat waarin het zich bevindt, de technische voorzieningen, het materiaalgebruik, de eisen van de klant en ga zo maar verder. Nadat wij het pand of de ruimte hebben gezien en nadat het eerste ontwerp is gemaakt, kunnen wij de berekening starten en prijzen opvragen bij onze vaste partners om zo tot een schatting van de totale kostprijs te komen. Toch hou je best ook rekening met eventuele meerwerken (of minwerken) aangezien je op voorhand moeilijk alles 100 % kan inschatten. Sommige zaken komen pas aan het licht bij afbraak of tijdens de werken. We proberen uiteraard het budget zo goed mogelijk te respecteren en communiceren daarom heel open met onze klant zodat er geen verrassingen zijn.

Na een eerste contact gaan we ter plaatse om een zicht te krijgen op de wensen en de mogelijkheden van het te verbouwen pand of ruimte. Wanneer er geen plannen ter beschikking zijn, worden er meteen al wat opmetingen gedaan en enkele foto’s genomen. Daarna gaat ons team aan de slag met het vormgeven van jouw project d.m.v. 3D-visualisaties. Deze zullen al een eerste indruk geven op de look & feel, maar ook op de mogelijke indeling en positionering van de gewenste elementen. Er wordt hierbij een inschatting gemaakt van het budget dat nodig is voor uitvoering. Dit proces duurt ongeveer 2 tot 3 weken en is geheel vrijblijvend. Het ontwerp wordt voorgesteld in onze toonzaal en terwijl wordt het materiaal besproken en de eventuele uitrusting die nodig is. Daarna wordt meestal een beslissing gemaakt.

Wij verkiezen maatwerk in het kader van een totaalconcept of renovatie zodat jouw zaak uniek is en ook zo efficiënt mogelijk is ingericht volgens jouw wens. Daarnaast verkopen we wel wat standaard meubilair zoals kapplaatsen, balies of presentatiemeubels die gemakkelijk inzetbaar zijn om jouw zaak snel naar een hoger niveau te tillen zonder grote breekwerken te moeten uitvoeren.
Maar bovenal verkopen we kappers- en beautyuitrusting zoals wasunits, beautybanken, kappersstoelen enz. Deze zijn te bewonderen in onze toonzaal en daarvan zijn catalogi beschikbaar. Ook zonder afspraak kan je gewoon bij ons binnenstappen om ideeën op te doen, ook al is het nog maar toekomstmuziek.

“Wij vertalen jouw specifieke wensen naar een uniek ontwerp dat jouw personaliteit weerspiegelt.”

Sven Meulemeester, bestuurder PAC interiors

Vertrouw op onze partners